torsdag, november 09, 2006

Maria gästbloggar!!

Maria är gästbloggare och visar upp sina snygga alster:

Här kommer lite bilder på mina alster:
-Min son Vilhelm i mössa från "Baby cool".
Sydd av en bit av en pläd och med sidenfoder från en utnött kudde. På tygmärket står det "Moderne varuhuset", de kommer från en kasse med diverse grejer från min sambos mammas faster som hade en underklädesfabrik i Falköping. Sen jag tog kortet har jag satt dit stroppar under hakan så att mössan ska sitta på lite bättre, med
kardborrband.


-Tofflor. Av pläd (sparade fransarna) och nåt t-shirtaktigt tyg.








-Sparkbyxor. Av plysch. Tycker inte att jag lyckades sy fast fickan så bra.











-Snuttefilt. "Tvättlapparna" är band från underklädesfabrikskassen.

Jättesnygga grejer! Mössan blev verkligen läcker och filten till tofflorna blev ju jättebra! Håller med om att det är körigt att sy detaljer på velour men det är nog sånt man mest ser själv. Filten ser jättegosig ut!

1 comments:

Anonym sa...

WoW!! Vilka grejer! De är ju supersnygga:) Designtorget nästa för dig...Kram Maria & Janne