onsdag, november 22, 2006

Byxor 9

Man kan tro att jag har garderoben full av byxor men dottern har vuxit ur de första paren jag gjorde och så har jag gett bort några. ;-) Detta är ytterligare ett projekt som jag är lite halvnöjd med, mest för att jag envisas med att ta ett tyg som jag har hemma i stället för att välja ut något riktigt bra. Denna bruna manchester är från åhlens, köpte en stor och billig stuvbit, detta är nog 3e saken jag syr i den och ingen har känts riktigt lyckad. Den turkosa av samma sort var mycket snyggare. Och ska man få tag i brun manchester är det mycket snyggare med någon åt det här hållet. Nåväl. Modellen är även här från Sy till barnen 0-4 år av Elsebeth Gynther. Att sätta band på var kul och jag var lite inspirerad av dessa.
Band från diverse sybehörsaffärer. Egendesignad namlapp från MinaNamnband

Svårighetsgrad (1=lätt 3=medelsvårt 5=galet avancerat): 1-2

0 comments: